måndag 16 januari 2012

Julstädning


 Hejsan! Ikväll försvan alla mina julgrejer. Jag har plockat undan det mesta av mitt julpynt tidigare men nu har jag dammsugit och bytt lakan. Det känns ganska så skönt att få undan julen nu, även fast jag gillar den väldigt mycket. Jag fick nya lakan av mamma i julklapp så jag bäddade självklart med dom. Jättefina! Hoppas ni har haft en bra jul det har jag haft i varje fall. 



Jag berättade ju i tidigare inlägg att jag hade en blogg med min kompis Sofia. Hon har nu gjort en fotoblogg som finns här. Ni får gärna titta in på våran gamla blogg som kommer finnas kvar tills vidare. Det är både en pyssel och fotoblogg.
                   






Ha det gott igelkott!;)                                                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar